Emm,geram betul pagi ni.Telefon Maybank Hotline berkali-kali asyik sibuk dan voice mail.Pekerja tak cukup ker atau masih ramai yang bercuti hujung tahun??Atau ramai sangat pelanggan yang nak dilayan.Sekali dua boleh tahan lagi sampai abis sekali top up dan nak top up lagi untuk telefon lagi,tapi masalah tak selesai gak.Nasib-nasib,dugaan dan cabaran.
Komen:-
Sebagai seorang pekerja dari Perkhidmatan Pelanggan,aku terasa malu gak,maaf MBB bukan sengaja nak kutuk,syarikat besar dan mempunyai pengaruh dalam industri perbankan negara tapi tak mampu melayan seorang pelanggan daif macam aku ni..:P Atau sebenarnya kul 11.30pg memang masa makan kot...Aku kerugian masa,tenaga elektrik,tenaga aku dan top up semenjak 24hb hari tu hanya semata-mata nak berhubung dengan Maybank.
Keperluan Pengurusan Kewangan
5 years ago
0 comments:
Post a Comment